søndag 30. januar 2011

Ikkje forstyrr! Eg les bok! (Prøvar i alle fall...)

Og no meiner eg ikkje Facebook.
Eg meiner ei ekte bok, ei sånn av papir du veit.

Er du kanskje ei av dei mange fortvila sjelene som aldri synest du får tid til å slappe av med godt lesestoff?
Som er forfylgt av små og store søsken, foreldre, kjæledyr, kjærastar, lærarar, fotballtrenarar, vener, uvener, bestemødrer og grandtanter som masar og gneg og alle vil ha ein bit av deg? På telefon, tjatr (chat), på e-post og i eigen, skjønne person? Og då sjølvsagt nett når du er på veg inn i ditt fredelege, vesle univers med ei forlokkande bok under armen! Ei du lenge har hatt lyst til å lese!
Ein kan bli grrrrrøn og gaaaaalen!!

I ein travel kvardag kan det vere langt mellom dei stille stundene der ein kan vere åleine med eigne tankar og sysler. Av og til kjennest det som om verda veltar inn over ein same kva ein gjer og kor ein gøymer seg. Me skulle alle ha eit lite tilfluktsrom som berre me kjenner til...

-Der me kan lese boka vår i fred!

Julian Smith har forståing for denne problematikken. Faktisk har han blitt så gram i hu over alle som forstyrrar dei boklege hyrdestundene hans at han har laga ein slem musikkvideo for å få ut frustrasjonen!
Sjølv synest eg bibliotekscena er andelaust spanande. Og musikken tek seg kraftig opp dei siste 20 sekunda!



Lurar på kva det er for ei lydbok han høyrer på i øyretelefonene sine? Kva trur du?

Forresten lyt eg skunde meg å skyte inn ei lita åtvaring. For kva er det eg ser og høyrer? Han berre TEK bøkene frå biblioteket utan å betale for dei, seier han! No kostar det heldigvis ikkje noko å låne bøker i Noreg, men det han tillèt seg å gjere skulle vel tilsvare at du henta deg bøker på biblioteket utan å registrere låna! Berre tanken på slik ureglementert åtferd er nok til å gje ein gjennomsnittleg bibliotekar hjarteflimmer og pustevanskar. Så her er det på sin plass å seie fylgjande:

Don't try this at your local library!!

Same karen har forresten òg nokre meiningar om Facebook han har lyst til å dele med deg.
Ja, faktisk 25 ting han hatar! Nokon som kjenner seg att? Eller kjenner att nokon ein kjenner...?

Foto: Nina Rangøy.

2 kommentarer:

  1. kjempebra !!!!!! hilsen lena badevakt;)

    SvarSlett
  2. Heilt genialt, å takk - no har eg den på hjernen!
    Særdeles velskrevet og spennende blogginnlegg, som vanlig, fra Leselampa!

    SvarSlett