onsdag 10. november 2010

Lysten på lyrikk? Få dikt rett i e-postkassa di!

Viss du går inn på e-diktet sine heimesider kan du melde deg på ei e-postteneste som gjev deg eit nøye utvalt dikt rett i e-postboksen kvar veke. Det er enkelt! Det er gratis! Det er berre heilt genialt!

Det er fylkesbiblioteka i Buskerud, Vestfold og Østfold som står bak tilbodet. Målgruppa er alle, det vil seie DEG, anten du er ein røynd diktlesarar eller berre nyfiken. Dei som legg ut dikta tek omsyn til at dei passar e-postformatet både i lengde og innhald, og du kan velje mellom dikt for vaksne og dikt for barn.

Unn deg sjølv ei plutseleg poetisk stund midt i kvardagen! Meld deg på!

Her får du eit døme. Dette er diktet for vaksne denne veka:

Siste jentedikt

Dette er eit dikt til alle jenter som vil bli
elska av meg under ein høg himmel,
på ei varm strand langt sør.
Dette er eit novemberdikt til alle jentene
eg aldri møtte, som aldri blei med meg,
anten fordi dei ikkje ville
eller fordi eg ikkje fekk høve (eller var for feig)
til å spørje akkurat dei som ville.
Dei som ikkje ville, kan angre nå.
Og dei eg ikkje fekk spurt, spør eg nå.
Det er siste gongen eg spør. Dette er final call
for alle jentene som trudde det ein stad
var noko anna, noko meir.

Finn Øglænd
Frå samlinga: Dei penaste jentene på tv ( Samlaget 2000).




2 kommentarer: